متن آهنگ حلقه مجيد خراطها!
يه چيزايي كه فكر شم نمي كني

The End

خبری ازت نداشتم خیلی بی تاب تو بودم اومدم سراغت اما....  پر گریه شد وجودم

خیلی دلتنگ تو بودم... نمیدونم چرا اینجام ....

اونجا گل بارونه امشب... چرا من چیزی نمیگم .... چرا میخندم عجیبه ....!!!!

آخه مجبورم بخندم  کسی اشکام رو نبینه ... حالا کو تا باورم شه سرنوشت من همینه

بنظر میاد که امشب از قلم افتاده باشم .... آرزوم بود که من امشب پیش تو وایستاده باشم...

چه لباسای قشنگی بهت میاد چقدر عزیزم .... تو میخندی و من از دور دارم اشکامو میریزم....

بله رو بگو گل من تو ازم خیری ندیدی آرزوم بود که ببینم که تو رخت های سفیدی

حالا هر دو حلقه داریم تو تو دستت من تو چشمام ....

برو خوشبت شی عزیزم آرزوم بود که ببینم تو تو رخت های سفیدی

بله رو بگو گل من ،  من و زندگیه بی تو باورم نمیشه اصلا

میزنم بیرون از اونجا   بله رو میگی نباشم ....

میروم اون بیرون یه گوشه دست به دامن خدا شم .... دست به دامن خدا شم......

بله رو گفتی تموم شد .... دیگه این آخر کاره  

هی میخوام بگم مبارک .... ولی بغضم نمیذاره...

حس من تبریک من بود   من واسه تو گریه کردم  قطره قطره های اشک رو به تو امشب هدیه کردم ...

امشب تو جشنت عزیزم نمیدونی چی کشیدم.... اما کاش نزدیکتر بودم تا تو رو واضح میدیدم ...

دیگه چشمام نمیبینه ... دستم هم نمینویسه ... دلخوشیم همین یه نامه است ... گرچه اینم خیس خیسه

آخرین جمله ی نامه ام اینه از ته وجودم...

         برو خوشبخت شی عزیزم...
 مطن آهنگ حلقه مجيد خراطها



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط حامدآقاعلی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 353
بازدید کل : 157463
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document

چت روم با حال